محفل طنز قندشکن با موضوع «دخترها رحمتند»

در شب میلاد حضرت معصومه(س)؛ محفل طنز قندشکن با موضوع «دخترها رحمتند» در یزد برگزار می‌شود

سی و هفتمین محفل طنز «قندشکن» به موضوع «دخترها رحمتند» اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، به مناسبت ولادت باسعادت کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز «دختران»، سی و هفتمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «دخترها رحمتند» در یزد برگزار می‌شود.

در این محفل ادبی شاعران و طنزپردازان نوسروده‌های خود را در مدح و منقبت آن بانوی کرامت و همچنین آثاری را در قالب شعر طنز ارائه می‌کنند که در پایان به برترین‌ها جوایزی اهدا می‌شود.

پوستر قندشکن
پوستر قندشکن

این محفل سه‌شنبه ۱۰ خرداد، ساعت ۲۰:۳۰ در حوزه هنری استان یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار خواهد شد.

نویسندگان، شاعران، طنزپردازان و علاقه‌مندان می‌توانند آثار طنز خود را در انواع شعر، نثر، داستان و استندآپ جهت خواندن و اجرا در محافل قندشکن از طریق رایانامه qandshekan@gmail.com یا شماره ۰۹۱۳۲۵۹۷۰۱۲ ارسال كنند.

آثار منتخب محافل قندشکن در صفحه Qandshekan در فضای مجازی قابل مشاهده است.

محفل طنز «قندشکن» از دهه فجر ۱۳۹۵ با هدف ترویج طنز عفیف و سالم، حفظ و انتشار اصطلاحات بومی و محلی، آشنایی خانواده‌ها و فرزندان با شیوه شوخی صحیح و سالم، پرورش خلاقیت‌های ادبی، حمایت از استعدادهای بومی برای تولید طنز فاخر، ایجاد فضای شاد، بانشاط و امیدبخش در جامعه و همچنین تقویت و ارتقاء دانش طنزپردازان جوان و خلاق در حوزه هنری یزد آغاز به کار کرده و امروز یکی از محافل فعال و اثرگذار در حوزه طنز کشور به شمار می‌آید.

قندشکن سی و هفتم به همت دفتر طنز حوزه هنری استان و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.
روز اول ذی‌القعده؛ سالروز میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) به عنوان روز ملی «دختران» نامگذاری شده است‎‎.

پایان

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=315810
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.