«قندشکن» بيستم با حضور محمد حسين مهدويان برگزار مي‌شود

بيستمين محفل طنز «قندشکن» با موضوع «زبان مادري: فارسي» 5 تير در حوزه هنري يزد برگزار مي‌شود.

رئيس حوزه هنري يزد از برگزاري بيستمين محفل طنز «قندشکن» با موضوع «زبان مادري: فارسي» با حضور محمدحسين مهدويان از شاعران خوش ذوق کشور و جمعي از شعرا و طنزپردازان يزدي در اين مرکز خبر داد.

محمدصادق کوچک‌زاده با بيان اين که حفظ زبان شيرين فارسي و ادبيات ضرورتي انکارناپذير است گفت: همه ما بايد زبان مادري که نشانه هويت و اصالت ما ايرانيان است را حفظ و از آن به عنوان يک ميراث گرانبها به خوبي مراقبت کنيم.

وي با اشاره به اهميت و جايگاه طنز در ادبيات اظهار داشت: در اين محفل، طنزپردازان جوان و پيش‌کسوت با استفاده از چاشني طنز و شوخ‌طبعي آثاري را در رابطه با لزوم پاسداشت زبان و ادبيات فارسي و جلوگيري از تحريف آن، ضرورت پيشگيري از نفوذ زبان بيگانه و جلوگيري از ورود کلمات و اصطلاحات مجعول در اين زبان با رويکرد فعال‌سازي رگ غيرت در مورد زبان فارسي ارائه مي‌کنند.

به گفته کوچک‌زاده طبق روال هر محفل، در پايان به آثار برگزيده از نگاه مهمان ويژه و حاضران جوايزي اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان مي‌توانند آثار نثر و نظم خود را براي ارائه در محافل ماهانه طنز «قندشکن» به رايانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند.

«قندشکن» بيستم، چهارشنبه پنجم تيرماه ساعت ۲۰:۳۰ در نارنجستان هنر حوزه هنري يزد واقع در چهار راه فاطميه، ابتداي خيابان آيت الله کاشاني، کوچه آزادي پذيراي علاقه‌مندان خواهد بود.

محافل ماهانه طنز «قندشکن» معمولا چهارشنبه‌ اول هرماه برگزار مي‌شود و ورود به اين برنامه براي عموم آزاد و رايگان است.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=311086
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.