قسمت چهارم فصل ششم جوکر با خنده آغاز شد و با خنده به پایان رسید

قسمت چهارم فصل ششم جوکر با خنده آغاز شد و با خنده به پایان رسید

چهارمین قسمت فینال جوکر با روشن شدن چراغ قرمز آغاز شد و هر کدام از مهمانان حاضر در مسابقه با داشتن یک کارت زرد، در شرایط یکسان قرار گرفتند.

بعد از پخش سه قسمت این فصل و خنده‌هایی که به صورت لحظه‌ای و بعضاً ناخودآگاه اتفاق افتاد، اجرای سه جوکرتایم فضای برنامه را عوض کرد و باعث شد مخاطب با حال و هوای بهتری به تماشای آن بنشیند.

اجرای سه جوکرتایم و غلبه فرم بر محتوا

آنچه که در جوکرتایم سهیل مستجابیان، شهرام قاعدی و محمدرضا علیمردانی دیده شد، فرم متفاوت و برنامه‌ریزی شده بود که محتوا را تحت تاثیر قرار می‌داد.

به طوری که محتوای هر کدام از آنها در جای خود جذاب و سرگرم‌کننده بود، اما از نظر طنزپردازی و نقد اجتماعی نکته‌ای برای گفتن نداشت.

به جز جوکرتایم علیمردانی (که به تناسب برای هر کدام از مهمان‌ها نقشی در نظر گرفته بود و همان می‌توانست خنده ایجاد کند)، دو جوکرتایم دیگر قطعات نمایشی بودند که بیننده را سرگرم کرده و حال و هوای نشاط‌آوری به وجود آوردند.

به همین علت در خصوص خندیدن و پیش‌بردن برنامه، ایده تکراری زامبی موثرتر عمل کرد.

بداهه‌گویی یوسف تیموری راه به جایی نبُرد

آنچه که در سراسر برنامه بیشتر دیده شد، بداهه‌گویی‌های یوسف تیموری بود. به گونه‌ای که با هر اتفاقی شوخی می‌کرد و گاهی مانع پیش رفتن برنامه می‌شد.

او در فصل چهارم توانسته بود از بعضی بداهه‌گویی‌ها خنده بگیرد، اما در این فصل هنوز موفق نشده است.

به طور کلی بداهه‌گویی به اطلاعات عمومی، حضور ذهن و خلاقیت افراد بستگی دارد و تیموری تا به اینجا بعضی از آنها را بجا بیان کرده است.

البته گاهی همین بداهه‌گویی‌ها به جای خنده‌دار بودن و اشاره به نکته‌ای مشخص، توی ذوق زده و بعضی از مهمانان را معذب می‌کرد.

با این وجود، ممکن است در قسمت آینده و بنا بر موقعیت متفاوت، موفق عمل کند و باعث خنده شود.

در کل می‌توان گفت قسمت چهارم فصل ششم جوکر با سایر قسمت‌های این فصل تفاوت داشت و باید دید که در قسمت پایانی این فصل چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

پایان

نویسنده: سارا ملاعباسی

برای مطالعه نقد و بررسی سایر قسمت‌ها اینجا کلیک کنید. 

 

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=315632
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.