فیلم سینمایی شب در موزه و زنده شدن تاریخ

شب‌ها به موزه نروید

فیلم سینمایی شب در موزه و زنده شدن تاریخ

نویسنده: مهدی صالحی

بعضی‌ها بزرگ به دنیا می‌آیند و بعضی‌ها بزرگی را به دست می‌آورند. این اصلی‌ترین پیام فیلم سینمایی «شب در موزه» است.

فیلم سراسر تخیلی شب در موزه با بازی بن استیلر در نقش لری و اوون ویلسون در نقش کابوی و کارگردانی شاون لوی و نویسندگی روبرت بن گارن و توماس لنون بر اساس داستانی با همین نام نوشته میلان ترنس در سال ۲۰۰۶ میلادی تولید و عرضه گردید.

فیلم از نظر داشتن کشش و بار طنز و ایجاد لحظات شاد کار خود را به خوبی انجام داده است و پس از کسب موفقیت در جذب بیننده کارگردان این اثر ماجراجویانه علمی فانتزی دو قسمت دیگر با همین سبک و همین نام تنها با تغییر محل موزه و حفظ شوخی‌های قسمت اول تولید نمود که مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت ولی توانست مردم را جذب خود نماید.

دیدن این فیلم به دلیل بازی گرفتن از اشیاء موزه برای کودکان که روحی تخیل‌گرا دارند، می‌تواند جذاب باشد.

داستان فیلم در موزه تاریخ طبیعی می‌گذرد که شب‌ها زنده می‌شوند و هرکس بر اساس رفتار خود در دنیای واقعی که داشته رفتار می‌کند.

سربازان آمریکایی می‌جنگند، مغول‌ها به دنبال کشتن هستند، انسان‌های اولیه در پی کشف آتش و حیوانات از دایناسور تا میمون همان رفتار طبیعی خود در حیات وحش را دارند و یادآور این نکته است که انسان‌ها هم بخشی از این طبیعت هستند ولی بخشی که در اکثر دوران‌ها به دلایل واهی فقط با هم جنگ کردند ولی اگر همین توان را برای صلح، آرامش و کسب علم هزینه می‌نمودند زندگی بهتری داشتند.

فیلم به جز پانزده دقیقه ابتدایی که هیچ اتفاق خاص و جذابی ندارد و داستان تکراری مردی که از همسرش طلاق گرفته، بیکار و دارای عدم ثبات اقتصادی که همه را به صبر دعوت می‌کند و نوید روزهای خوب می‌دهد شروع می‌شود و اگر شما هم طاقت بیاورید و روز را به شب برسانید می‌توانید بیننده زنده شدن تاریخ در موزه و هیجانات این شب زنده‌داری باشید.

پایان

برای مطالعه معرفی سایر فیلم‌های کمدی سینمای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=316545
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.