«فرزندان ايرانيم» به چاپ بيست ‌و هشتم رسيد

 

چاپ بيست و هشتم کتاب «فرزندان ايرانيم»، اثر داود اميريان توسط انتشارات سوره مهر  با شمارگان ???? نسخه، در ??? صفحه و به بهاي ?? هزار تومان منتشر شد.

چاپ پيشين اين کتاب سال ?? با شمارگان ???? نسخه و بهاي ?? هزار تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفته بود. اين کتاب از توليدات دفتر کودک و نوجوان دفتر ادبيات و هنر مقاومت حوزه هنري انقلاب اسلامي.

 

«فرزندان ايرانيم» مجموعه طنز داستاني روايي است که در شصت سکانس داستاني آورده شده است. کتاب با معرفي نويسنده آغاز مي‌شود و آرام وارد صحنه‌هاي داستاني طنزآلود اميريان مي‌شود. محتواي داستان‌ها طنزهاي جنگ و جبهه است که در کنار جنگ، خون و بوي باروت، صحنه‌هاي خنده‌داري نيز وجود داشته که از گرماي بيشتر از حد جنگ و سرماي کرخت بي‌خبري جز نشانه رفتن دشمن در سنگر، ‌کاسته است. اميريان با شم طنزي که داشته اين صحنه‌ها را به خوبي شکار کرده است و اکنون که سالها از پايان جنگ مي‌گذرد، هنوز زيبا است.

داود اميريان در پنجم فروردين ???? در کرمان به دنيا آمد. بعد از مدتي به تهران آمد. او از سال ?? درس و مدرسه را رها کرد و به جبهه رفت. اميريان در عمليات مختلفي همچون کربلاي ?، کربلاي ?، بيت‌المقدس ? و مرصاد شرکت کرد و با پايان جنگ به ادامه تحصيل پرداخت. کتاب «فرزندان ايرانيم» که جوايز متعددي را به خود اختصاص داده خاطره‌هاي طنزآلودي است از تجربه‌ها و خاطرات نويسنده در سال‌هاي حضورش در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل.

 

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313387
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.