سومين محفل طنز تَوَنه برگزار شد

به گزارش روابط عمومي دفتر طنز حوزه هنري شب گذشته سومين محفل طنز حوزه هنري خراسان شمالي «تَوَنَه» با حضور جمعي از شعرا، طنزپردازان و داستان نويسان استان در سالن اجتماعات سوره برگزار شد.

در اين محفل ادبي تعدادي از شاعران استان ازجمله مهين خادمي، عليرضا اکرامي‌فر، مهدي رمضاني، سيد باقر سيدي زاده، سعيد رستمي، محمد مايوان، دکتر حبيب حاجي‌پور از بيرجند به  ارائه اشعار طنز خود پرداختند.

در بخش ديگري از اين محفل، قاسم مهرنيا و احسان حصاري مقدم از خاطرات خود را در راستاي احياي زبان و ادبيات عامه و زبان منطقه‌اي؛ با استفاده از فرهنگ عامه نقل کردند که بيان ضرب المثل‌ها و زبان‌ محلي بسيار زيبا و شوخ طبعي موجود در گويش‌هاي اين دو هنرمند حاضران را به وجد آورد.

اين گزارش حاکي است، محفل طنز حوزه هنري خراسان شمالي پيش از اين  با عنوان شکرپنير برگزار شده بود و از اين پس با عنوان «تَوَنهَ» به کار خود ادامه مي‌دهد.

حوزه هنري خراسان شمالي از تمامي علاقه‌مندان، شاعران و افراد توانمندي که آثار طنز مي‌نويسند؛ دعوت مي‌کند تا آثار خود را جهت ارائه در اين برنامه به واحد آفرينش‌هاي ادبي حوزه هنري خراسان شمالي تحويل دهند.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=311376
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.