رضا ساکي به قمپز آمد

 

به گزارش روابط عمومي دفتر طنز حوزه هنري، چهل و ششمين محفل طنزپردازان استان قم عصر چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه ۱۳۹۸ با حضور رضا ساکي، عباس احمدي و جمعي از طنزپردازان در سالن سوره حوزه هنري قم شد. در ابتداي اين مراسم عباس احمدي مسئول دفتر طنز حوزه هنري قم به معرفي مهمان کارشناس محفل قمپز، رضا ساکي طنزپرداز و روزنامه‌نگار پرداخت. ساکي کارشناس ارشد زبان و ادبيات پارسي‌ست و متولد خرم‌آباد. او با نشرياتي چون گل‌آقا، همشهري، مردم‌سالاري، قدس، جام‌جم و… همکاري داشته‌است و «بابا باتري‌دار مي‌شود»، «سمساري» و «ساسات» از جمله آثار او در حوزه طنز هستند.

 

رضا ساکي در ابتداي سخنانش ضمن تبريک روز خبرنگار و با اشاره به موضوع ويژه محفل قمپز يعني خبر و خبرنگاري، گفت: «اميدوارم وضعيت خبرنگاران در جامعه روز به روز بهتر شود، وضيعتي مالي و جاني بهتري داشته‌باشند و به کارت خبرنگاري بهاي بيشتري در جامعه داده شود.»

 

وي همچنين در سخنانش به سابقه طنز مطبوعاتي در ايران پرداخت. در ادامه طنزپردزان قمي و غير قمي پشت تريبون قرار گرفتند تا آثارشان با موضوع آزاد و خبر و خبرنگاري را بخوانند. عمران معماريان، محمدحسين مهدويان، محسن گاييني، سيد جمال دردار پور،سيد جواد يثربي، فرهاد موحدي، علي بهاري، سيد شهاب جدا، محمدرضا درخشان، محمد حسين عليان، علي بيگي و امين شفيعي آثار خود را در قالب شعر و نثر طنز خواندند.

 

در پايان اين برنامه از خبرنگاران حوزه فرهنگ و هنر قم تقدير شد. همچنين  از صاحبان آثار برتر چهل و ششمين محفل قمپز؛ آقايان عمران معماريان، محمدرضا درخشان و سيد جمال دردارپور تجليل شد.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=311320
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.