دگرخند و شب شعر طنز ايران ساخت

به گزارش روابط عمومي دفتر طنز حوزه هنري صد و ششمين نشست دگرخند و شب شعر ايران ساخت به عنوان بخش جنبي جشنواره ايران ساخت چهارشنبه ۱۵ دي ماه ۱۳۹۵ ساعت ۱۶.۳۰ در سالن اميرخاني خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

صد و ششمين نشست دگرخند به موضوع بررسي کتاب «فرهنگ واژگان و اصطلاحات طنز» اختصاص دارد و دکتر محمد رضا اصلاني نويسنده کتاب و دکتر ابوالفضل حري در اين باره گفتگو خواهند کرد.

اين نشست با شعر خواني طنزپردازان شناخته شده کشورمان با عنوان «ايران ساخت» ادامه خواهد داشت. در اين بخش شاعران و طنزپردازان آثاري با موضوع ايران ساخت ؛ حمايت از توليد ملي و اقتصاد مقاومتي مي خوانند.

در اين برنامه ناصر فيض، دکتر اسماعيل اميني، اميد مهدي نژاد، دکتر عباس احمدي، مصطفي مشايخي، سيد امير سادات موسوي، سعيد طلايي، صابر قديمي، رضا احسان پور، روح الله احمدي، محمد حسين مهدويان، علي سليماني، محمد جواد شاهمرادي و ديگر شاعران  و طنزپردازان حضور خواهند داشت.

 جشنواره ايران ساخت با اهداف جريان سازي و توليد محتوا براي فضاي مجازي مرتبط با چرخه تجاري‌سازي و کارآفريني اقتصاد دانش بنيان، حمايت از خدمات و توليدات دانش بنيان ساخت ايران، ساماندهي واردات بي‌رويه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ايراني با کيفيت و همچنين کمک به برجسته سازي کالاهاي مرغوب ايراني برگزار مي‌شود.  ادبيات يکي از بخشهاي چندگانه اين جشنواره است که ناصر فيض دبيري آن را به عهده دارد.

نخستين جشنواره ملي فرهنگي هنري «ايران ساخت» با حمايت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و با همکاري دفتر طنز حوزه هنري و ديگر سازمانها و ارگانها از ۱۵ تا ۱۸ دي ماه ۱۳۹۵ برگزار مي شود.

ورود براي عموم علاقه مندان به اين برنامه رايگان و آزاد است.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=312890
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.