دومين نشان مردي رسيد

 

به گزارش روابط عمومي انتشارات سوره مهر، مجموعه‌داستان طنز «دومين نشان مردي» نوشته مهرداد صدقي به‌تازگي توسط انتشارات سوره مهر منتشر و راهي بازار نشر شده است.

 

اين‌کتاب مجموعه داستان‌هاي طنزي است که با شخصيت‌هاي ثابت و رويدادهاي متنوع طنزآميز خلق شده‌اند. همچنين نويسنده در نگارش تمام بخش‌هاي اين اثر سعي کرده احساس آرامش و حس خوب زندگي را به مخاطبان انتقال دهد که با اتمام اين کتاب در مخاطب همراه با لبخند، يک آرامش روحي و ذهني ايجاد شود.

صدقي جايي درباره کتاب پيش‌رو، عنوان کرده است که: هرکس اين‌کتاب را بخواند حتما به هرکس که دوست دارد آن را هديه مي‌دهد چون يک‌ماجراي عاشقانه و همچنين فضاهاي شاد و نوستالژيکي را در خود جا داده است.

 

در کتاب آخرين نشان مردي، وقايع و موقعيت‌هاي طنزآميز دوره دانشجويي به قلم مهرداد صدقي نوشته شده است و براي افرادي که دوره دانشجويي را تجربه کرده‌اند، يادآور خاطرات و همچنين براي افرادي که ذهنيتي از فضاي دانشجويي ندارند، مي‌تواند جذاب باشد.

 

نويسنده کتاب را از زبان حامد، دانشجويي که در حال نوشتن پايان نامه خود است نقل مي‌کند. هر روز و در هنگام نوشتن پايان‌نامه اتفاقات و بحث‌هاي جالبي پيرامون حامد اتفاق مي‌افتد که روند نوشتن پايان‌نامه را تحت تاثير خود قرار مي‌دهد و داستان را طنزآميز مي‌کند.

 

اين‌کتاب در ??? صفحه و به قيمت ?? هزار تومان منتشر شده است.

 

 

 

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313701
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.