داوران سومین جشنواره ملی بحران معرفی شدند/ تمدید جشنواره تا ۱۵ اردیبهشت

داوران سومین جشنواره ملی بحران معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی دفتر طنز به نقل از دبیرخانه جشنواره ملی بحران، داوران سومین دوره از این جشنواره کشوری معرفی شدند و دبیرخانه جشنواره ملی بحران، مهلت ارسال اثر را تا روز ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد.

بنا بر این گزارش، امید مهدی‌نژاد» و «اسماعیل امینی» در بخش شعر، «رضا ساکی» و «داوود امیریان» در بخش داستان، «سید مسعود شجاعی طباطبایی» و «مجید خسروانجم» در بخش کاریکاتور و «محمدصادق حیدری» و «احسان رأفتی» در بخش عکس آثار ارسالی را داوری می‌کنند. همچنین دبیر جشنواره طنز و کاریکاتور بحران «عباس حسین‌نژاد» (مدیر دفتر طنز حوزه هنری) است.

این جشنواره در شش محور «زلزله»، «سیل»، «بیماری‌های همه‌گیر»، «طوفان»، «ایمنی» و «بازتوانی» و در چهار بخش‌ «شعر طنز»، «داستان کوتاه طنز»، «کاریکاتور و کارتون» و «عکس» اثر می‌پذیرد و نويسندگان، شاعران طنز، عکاسان وکاریکاتوریست‌ها می‌توانند آثار خود را به سامانه جشنواره‌های ملی بحران ارسال کنند.

این جشنواره با همکاری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، دفتر طنز حوزه هنری سازمان مدیریت بحران کشور، حوزه هنری انقلاب اسلامی و خانه کاریکاتور ایران برگزار می‌شود.

برای خواندن اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال آثار به جشنواره به سامانه مسابقات بحران به نشانی tdmmoq.ir مراجعه کنید.

گفتنی است روز ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ در مراسمی با حضور زاکانی شهردار تهران، فروزانفر معاونت هنری حوزه هنری، نامی رئیس ستاد بحران کشور، نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و حسین‌‌نژاد مدیر دفتر طنز حوزه هنری از پوستر این دوره از جشنواره ملی بحران رونمایی شد.

پایان

برای اطلاع از سایر رویدادها اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=317998
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.