«خوش مِزه» از مخاطب دلبري کرد

به گزارش دفتر طنز حوزه هنري به نقل از روابط عمومي حوزه هنري استان اصفهان، شب طنز «خوش مِزه» نسبت به ديگر شب‌هاي طنز حوزه هنري تفاوت هاي زيادي داشت، اين برنامه با موضوع ازدواج در فضاي باز عمارت سعدي برگزار شد.

عمده‌ترين تفاوت اين شب طنز، برگزاري آن در زمان شيوع ويروس کرونا بود و همين باعث شده بود مخاطبان با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و با فاصله‌هاي تعيين شده در اين برنامه حاضر شوند.

محمد‌حسن دست‌پاک مجري اين محفل طنز بود. مجتبي شاه مرادي رئيس حوزه هنري استان اصفهان ضمن خوش آمدگويي به حضار گفت: خوشحالم که در اين روزهاي پربرکت و شاد در کنار شما هستيم و اميدواريم دو ساعتي را از افسردگي روزهاي کرونايي کم کنيم. اميدوارم که شاهد به راه افتادن چرخه شب هاي طنز حوزه هنري با اين شب طنز «خوش مِزه» باشيم.

در ادامه رسول شاکرين مدير دفتر طنز حوزه هنري اصفهان با اشاره به برگزاري اين شب طنز و خوش آمدگويي مجدد به حضار گفت: با وجود ويروس کرونا و شيوع آن شاهد استقبال مخاطبان از اين برنامه هستيم و اين مايه خرسندي است. وي در ادامه به خواندن نثر طنزي با موضوع برنامه پرداخت.

«خوش مِزه» به واقع آيتم‌هاي خوشمزه‌اي هم داشت، يکي از اين آيتم‌ها حضور عمه خانم (با اجراي احمدرضا خاکسار) بود که مخاطبان از آن استقبال کردند.

سعيد آزاد يکي از پيشکسوتان شعر طنز، مهدي جهاندار، علي سليميان، مرضيه کريمي از شاعران طنزپردازي بودند که به شعرخواني پرداختند.

سعيد آزاد طبق معمول به مادرزنش گيرداد. مهدي جهاندار که يکي از شاعران آييني اصفهان است نيز هجويه‌اي در مورد آمريکا خواند، علي سليميان با لهجه زرين شهري اشعار خود را با موضوع ازدواج خواند و مرضيه کريمي هم با لهجه اصفهاني از ازدواج عاشقانه گفت.

مسابقه با موضوع خشکي زاينده رود هم يکي از آيتم‌هاي ديگر برنامه بود که با برگزيده شدن تيتر «خشکنده رود» از آقاي حسن زاده و تقديم کمي از آب زاينده رود گل آلود به وي پايان يافت.

 

از ديگر بخش‌هاي جالب برنامه اجراي روحوضي خواني و ضربي خواني گروه «چمچمالان» توسط مسعود صفري و ميلاد توکلي بود. آنها نيز توانستند با صداي خوب صفري و همراهي تنبک توکلي نظر مخاطبان اين برنامه را به خود جلب نمايند.

خاطره گويي طنز دفاع مقدس با حضور سيدعلي موسوي معروف به سيد بلبلي حضار را به حال و هواي جبهه و شوخي‌هاي آن برد، اجراي استندآپ کمدين نوجوان هادي فقيهي نيز يکي از اجراهاي موفق اين شب طنز بود که با موضوع تفاوت‌هاي ازدواج در گذشته و امروز به اجرا درآمد.

در پايان دو ساعت شب طنز «خوش مِزه» توانست کام مخاطبان اصفهاني را براي ساعاتي شيرين کند.

 

 

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313882
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.