تقدير مقام معظم رهبري از اشعار عاشورايي رندان تشنه لب

رهبر معظم انقلاب اسلامي از «اميد مهدي‌نژاد» و «سعيد بيابانکي»، شاعران برنامه شعرخواني «رندان تشنه لب» که در روزهاي تاسوعا و عاشوراي حسيني از شبکه ? رسانه ملي پخش شد، تقدير کردند.

هر ساله با آغاز ماه محرم و برپايي آيين عزاداري سيد و سالار شهيدان، دفتر طنز در حوزه هنري ضمن تعطيلي آيين و محفل شعر ماهيانه خود که به نام «در حلقه رندان» در طول سال برگزار مي‌شود، اقدام به برگزاري سوگواره شعر عاشورايي «رندان تشنه لب» مي‌کند تا شاعران مطرح و حاضر در اين نشست، آثار عاشورايي خود را به خالقان حماسه عاشورا تقديم کنند.

در برنامه شب شعر «رندان تشنه لب» که در محرم امسال و به همت دفتر طنز و مؤسسه سپهر سوره هنر حوزه هنري انقلاب اسلامي برگزار شد، «يوسفعلي ميرشکاک»، «سعيد بيابانکي»، «محمدحسين مهدويان»، «سيدجواد ميرصفي»، «عباس احمدي»، «شهرام شکيبا»، «اميد مهدي‌نژاد»، «ناصر فيض»، «احمد بابايي»، «احمد علوي»، «محمود حبيبي‌کسبي»، «هادي جانفدا» و «علي داودي»، اشعار عاشورايي خود را خواندند که اين برنامه شعرخواني در روزهاي تاسوعا و عاشوراي حسيني از شبکه ? پخش شد.

اميد مهدي‌نژاد و سعيد بيابانکي از شاعران برنامه شعرخواني «رندان تشنه لب» که در روزهاي تاسوعا و عاشوراي حسيني از شبکه ? رسانه ملي پخش شد، مورد تقدير مقام معظم رهبري قرار گرفته و گفتند: شعر‌هاي بسيار خوبي است. از ايشان تشکر کنيد.

برنامه شب شعر «رندان تشنه لب» در محرم امسال به همت دفتر طنز و مؤسسه سپهر سوره هنر حوزه هنري انقلاب اسلامي برگزار شد و از شبکه چهار سيما پخش شد.

 

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313452
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.