بيست و دومين محفل طنز قندشکن برگزار شد

بيست و دومين محفل طنز «قندشکن» با موضوع «کلفتي نان و نازکي کار!» با حضور شاعران و طنزپردازان در حوزه هنري يزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي دفتر طنز حوزه هنري بيست و دومين محفل طنز «قندشکن» با موضوع «کلفتي نان و نازکي کار» شامگاه چهارشنبه ششم شهريور با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان به طنز در سالن نارنجستان حوزه هنري يزد برگزار شد.

در اين محفل طنزپردازان، نويسندگان و شاعران جوان و پيشکسوت استان آثار نثر و نظم خود را در خصوص ضرب‌المثل معروف «کلفتي نان را بگير و نازکي کار را» و موضوعات مختلف ديگر؛ ارائه کردند.

احمد رضا قديريان، محمدجواد حلوايي، احمد مضطرزاده، امير رضا شجريان، آرش قديريان، محمدعلي مصدق‌منشادي، محمود صادق‌منش، سيدمهدي واحدي‌اردکاني، محمدحسين منصوري، علي‌محمد برادران‌زاده، علي برزگري خانقاه، محمد عظيمي، رضا کريمي، سينا ارس‌خان، زهرا ملک‌ثابت و خانم حسن‌پور در اين محفل به شعرخواني پرداختند.

در ادامه محسن سالاري ـ ‌نويسنده و پژوهشگر يزدي ‌ـ به معرفي آثار و زندگي‌نامه زنده‌ياد ابوالقاسم حالت (????–????) شاعر، مترجم و چهره برجسته طنز معاصر ايران پرداخت و يکي از آثار ايشان را خواند.

در پايان اين برنامه که احمد رضا قديريان و امير رضا شجريان اجراي اين برنامه را بر عهده داشتند؛ بر اساس رأي حضار، عنوان بهترين شعر طنز و برترين اثر بداهه‌سرايي به احمد مضطرزاده شاعر پيشکسوت استان تعلق گرفت. محمدحسين منصوري و محمدحسن نجفي هم به ترتيب رتبه‌هاي دوم شعر طنز و بداهه را کسب کردند که با اهداي جوايزي از ايشان تقدير شد.

علاقه‌مندان مي‌توانند آثار طنز خود را براي ارائه و خواندن در محافل «قندشکن» به رايانامه qandshekan@gmail.com  ارسال کنند.

محافل ماهانه طنز «قندشکن» چهارشنبه اول هرماه در حوزه هنري يزد واقع در چهار راه فاطميه، ابتداي خيابان آيت الله کاشاني، کوچه آزادي برگزار مي‌شود و ورود براي علاقه‌مندان آزاد و رايگان است.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=311391
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.