دبیر جشنواره: بخش عکس جشنواره بحران «طنز» نیست

دبیر جشنواره: بخش عکس جشنواره بحران «طنز» نیست

دبیر جشنواره اعلام کرد که از میان چهار بخش جشنواره ملی بحران، بخش «عکس» تنها بخشی است که میزبان آثار «جدی» هنرمندان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دفتر طنز به نقل از دبیرخانه سومین جشنواره‌ ملی بحران‌، عباس حسین‌‌نژاد دبیر این جشنواره گفت: «جشنواره بحران در سال ۱۴۰۲ در چهار بخش «کارتون و کاریکاتور» «داستان کوتاه طنز»، «شعر طنز» و «عکس» برگزار می‌شود که بخش عکس آن میزبان آثار «جدی» هنرمندان بوده و در همه محورها یعنی «سیل» «زلزله»، «بیماری‌های همه‌گیر»، «طوفان»، «ایمنی» و «بازتوانی» اثر جدی می‌پذیرد.

همچنین بخش‌های داستان کوتاه، شعر و کاریکاتور و کارتون هم در حوزه طنز میزبان آثار هنرمندان علاقه‌مند خواهد بود.»

سومین جشنواره ملی بحران با همکاری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، دفتر طنز حوزه هنری، سازمان مدیریت بحران کشور، حوزه هنری و خانه کاریکاتور ایران برگزار می‌شود.

برای ثبت‌نام، ارسال اثر و آگاهی بیشتر از این جشنواره به سایت www.tdmmoq.ir مراجعه کنید.

گفتنی است امید مهدی‌نژاد» و «اسماعیل امینی» در بخش شعر، «رضا ساکی» و «داوود امیریان» در بخش داستان، «سید مسعود شجاعی طباطبایی» و «مجید خسروانجم» در بخش کاریکاتور و «محمدصادق حیدری» و «احسان رأفتی» در بخش عکس آثار ارسالی را داوری می‌کنند.

همچنین روز ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ در مراسمی با حضور زاکانی شهردار تهران، فروزانفر معاونت هنری حوزه هنری، نامی رئیس ستاد بحران کشور، نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و حسین‌‌نژاد مدیر دفتر طنز حوزه هنری از پوستر این دوره از جشنواره ملی بحران رونمایی شده بود.

پایان

برای اطلاع از سایر رویدادها اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=318025
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.