اجرای فینال پیمان ابراهیمی در عصر جدید؛ اغراقی که خنده گرفت

اجرای فینال پیمان ابراهیمی در عصر جدید؛ اغراقی که خنده گرفت

نویسنده: سارا ملاعباسی

پیمان ابراهیمی به عنوان یکی از فینالیست‌های فصل سوم مسابقه عصر جدید، استندآپی با موضوع سختگیری خانواده بر رفتارهای بچه‌ها و قرار دادن خودش در موقعیت‌های مختلف، اجرا کرد.

اختلاف و سخت گیری‌های خانواده و بحث‌هایی که بین والدین و بچه‌ها اتفاق می‌افتد، موضوعی است که اقشار جامعه خصوصاً جوانان آن را درک می‌کنند و به همین سبب با اجرا بیشتر همراه می‌شوند.

اجرای فینال پیمان ابراهیمی استندآپی با موقعیت‌های اغراق آمیز و خنده‌دار

برای مشاهده سایر استندآپ‌ها اینجا کلیک کنید 

فرق گذاشتن بین بچه‌ها، پاسخ‌های دندان شکن و واکنش‌های کنایه آمیز، پیامد‌های اصلی موضوع استندآپ بوده که هر کدام به شکلی اغراق آمیز و خنده‌دار از سوی اعضای خانواده مطرح شدند و از مخاطب خنده گرفتند.

به طوری که موقعیت‌هایی مثل زمین خوردن خواهر کوچکتر، بحث بر سر گم شدن کارت ملی، رفتار و شخصیت آقاجون با جملات غافلگیر کننده‌ای همراه بوده و اغراق در طنز و کمدی را تکمیل می‌کرد.

از طرفی استندآپ با موضوعات اجتماعی-خانوادگی جزو دسته بندی‌هایی است که بسیاری از مخاطبان از آن استقبال می‌کنند و اگر همانند این اجرای ابراهیمی مرزهای احترام به خانواده و بزرگترها رعایت شود، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

اجرا مکمل متن است

اجرای ابراهیمی مکمل متن استندآپ است. به طوری که اگر این متن را کمدین دیگری اجرا می‌کرد، واکنش‌ها و خروجی متفاوتی داشت.

در اصل پیمان ابراهیمی با تسلط بر اتفاقات، موقعیت‌ها و استفاده بجا از لهجه اصفهانی توانست شوخی‌هایش را با ضرباهنگ مناسبی بیان کند و پایان‌بندی نیمه تمام استندآپ را پوشش دهد.

گفتنی است این شرکت کننده با آرای مردمی‌به فینال راه پیدا کرده بود و باید دید در مرحله اعلام نتایج چه رتبه‌ای را کسب خواهد کرد.

پایان

برای مطالعه نقد سایر استندآپ‌ها اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=316432
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.